A Windows 10 új szolgáltatása, hogy az alapnyomtatót állítgatja az utoljára használt nyomtatóra. Ez sok esetben elég terhes funkció, mert a számlázó programjaink sokszor használnak, blokknyomtatót, vagy PDF nyomtatót, de ez nem jelenti azt is, hogy szeretnénk a felhasználó A/4-es alapnyomtatóját is elállítani közben.
A funkció kikapcsolását mutatjuk be, lépésenként a Windows 10-ben:
Első lépés: A Start menüből válasszuk a Gépház pontot.
Második lépes: A gépházban válasszuk az Eszközök gombot.
3 lépés: Baloldalt a Nyomtatók és szkennerek legyen kiválasztva, majd görgessük az oldalt, amíg fel nem tűnik a "Windows kezelje az alapértelmezett nyomtatót" beállítási lehetőség.
4. Lépés: A csúszkát állítsuk Ki-re és ezzel kikapcsoljtuk ezt a kellemetlen szolgáltatást.
Szükség esetén állítsa be újra az alapnyomtatóját, amit a Windows a továbbiakban nem állítgat át önállóan.